neljapäev, 21. jaanuar 2016

Minu talvevaheaeg

Minu vaheaeg möödus väga hästi. 22. detsembril oli kooli jõulukontsert Elisabethi kirikus. Samal päeva õhtul toimus meil ka klassi jõulupidu. Oli väga tore ja kõik said jõuluvanalt kingituse. mina sain lõhnaõli, küünla, šokolaadi ja küünelaki.
24. detsembril olid jõulud ning mulle tõi jõuluvana plaadi ja kommi, tegime ka jõuluõhtul piparkooke.
Esimesel jaanuaril oli uus aasta ja me läksime isa ja emaga õue, vaatasime ilutulestikku ja lasime ise ka ilustulesikku. Sain vanematelt veel ühe plaadi kingituseks. Väga ilus oli vaadata neid.
Käisime Tallinnas ning jalutasime Tallinna vanalinnas.
Enne vaheaja lõppu tuli mulle sõbranna külla. Me küpsetasime pitsa, mis oli väga maitsev. Jalutasime õues ning tegime pilte.
See oli väga lõbus ja lahe vaheaeg, hoolimata sellest, et õues oli juba päris külm. :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar