neljapäev, 25. veebruar 2016

Vahepealsed sündmused

Ma pole juba kaua aega midagi postitanud. Vahepeal juhtus päris palju.
14. veebruaril oli sõbrapäev. Mõtlesin kaua, kellele ja  mida kinkida. Lõpuks tegin oma klassikaaslastele sõbrapäevakaardid. Karoliinale, Melodyle ja Anna-Mariale tegin kingitused. :)
Peale sõbrapäeva oli 24. veebruaril Eesti Vabariigi aastapäev. Enne seda, teisipäeval, oli meil koolis kolm tundi, peale seda aktus ja lõpuks läksime rongkäigule. Paljud inimesed olid seda vaatama tulnud. Nad lehvitasid ja meie laulsime laule.
Samal päeval kell 16.00 oli koolis salongiõhtu. Salongiõhtul esinesid Kristjan Kannuke ja Rein Rannap. Ma käisin kuulamas ning mulle meeldis väga.
24. veebruar oli vaba päev. Me ei pidanud kooli minema. Olin kodus ja lugesin raamatut. Kuna ma sain just uue telefoni siis muidugi seadistasin ja uurisin seda. See on mul olnud juba kolm päeva ja ma olen väga rahul.
27. veebruar on issi sünnipäev. Me lähme Soome seda tähistama. Ma ei tea veel, mida me täpselt teeme, aga see on kindlasti põnev.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar